banner_di_pagina

Nutizie

"Fase liquida" di vapore? Haier Biomedical hà una "fase cumminata"!

In l'ultimi anni, e biobanche anu ghjucatu un rolu sempre più impurtante in a ricerca scientifica. L'attrezzatura di almacenamentu à bassa temperatura di alta qualità pò assicurà a sicurezza è l'attività di i campioni è aiutà i circadori à realizà megliu diverse ricerche scientifiche furnendu un ambiente di almacenamentu prufessiunale è sicuru per i campioni biologichi.

sdbs (1)

I serbatoi d'azotu liquidu sò stati aduprati per almacenà campioni per longhi periodi di tempu. Conservanu i campioni à una bassa temperatura di -196 ℃ creata secondu u principiu di l'insulazione à u vacuum dopu chì i campioni sò stati pre-raffreddati. Ci sò dui metudi per i serbatoi d'azotu liquidu per almacenà i campioni: almacenamentu in fase liquida è almacenamentu in fase vapore. Chì hè a differenza trà i dui?

1. Applicazione

I serbatoi d'azotu in fase liquida sò aduprati principalmente in laboratori, zootecnia è u settore di trasfurmazione.

I serbatoi d'azotu liquidu in fase vapore sò principalmente aduprati in biobanche, farmaceutiche è in u campu di l'assistenza sanitaria.

2. Statu di almacenamentu

In a fase di vapore, i campioni sò almacenati evaporendu è raffreddendu l'azotu liquidu. A temperatura di almacenamentu varieghja da cima à fondu in a zona di almacenamentu di i campioni. In paragone, in a fase liquida, i campioni sò almacenati direttamente in azotu liquidu à -196 °C. I campioni devenu esse cumpletamente immersi in azotu liquidu.

sdbs (2)

Contenitore di azotu liquidu biomedicu Haier - Serie Smart

In più di sta differenza, i tassi d'evaporazione di l'azotu liquidu di i dui sò ancu diffirenti. In generale, u tassu d'evaporazione di l'azotu liquidu hè sottumessu à u diametru di u serbatoiu d'azotu liquidu, a frequenza di l'utilizatori chì aprenu u coperchiu, u prucessu di fabricazione, è ancu a temperatura è l'umidità ambiente. Ma intrinsecamente, e tecnulugie avanzate di vacuum è d'insulazione aduprate in a fabricazione di serbatoii d'azotu liquidu sò a chjave per assicurà un bassu cunsumu d'azotu liquidu.

A più grande differenza trà i dui stà in u modu di cunservazione di i campioni. Cunservati in fase di vapore, i campioni ùn entranu micca in cuntattu direttu cù l'azotu liquidu, impedendu à i batteri di contaminà i campioni. Tuttavia, a temperatura di cunservazione ùn pò ghjunghje à -196 °C. In a fase liquida, ancu s'è i campioni ponu esse cunservati à circa -196 °C, u tubu di crioconservazione hè instabile. Se u tubu di crioconservazione ùn hè micca bè sigillatu, l'azotu liquidu si infiltrerà in u tubu. Quandu u tubu di prova hè cacciatu, a volatilizazione di l'azotu liquidu porterà à una pressione squilibrata in l'internu è in l'esternu di u tubu di prova è u tubu scoppierà di cunsiguenza. Dunque, l'integrità di u campione serà persa. Questu suggerisce chì ci sò sia pro sia contra per ogni metudu.

Cumu truvà un equilibriu trà i dui ?

A serie di biobanche di u Sistema di Stoccaggio di Azoto Liquido Biomedicale Haier hè cuncipita per u almacenamentu in fase liquida è vapore.

Integra i vantaghji di u almacenamentu in fase vapore è di u almacenamentu in fase liquida, cuncipitu cù tecnulugie avanzate di vuoto è isolamentu per assicurà a sicurezza di almacenamentu è l'uniformità di a temperatura riducendu à tempu u cunsumu di azotu liquidu. A differenza di temperatura di tutta a zona di almacenamentu ùn supera micca i 10 ° C. Ancu in a fase vapore, a temperatura di almacenamentu vicinu à a cima di u scaffale hè bassa cum'è -190 ° C.

sdbs (3)

Serie Biobank per u almacenamentu à grande scala

Inoltre, i sensori di temperatura è di livellu di liquidu d'alta precisione sò aduprati per assicurà a precisione. Tutti i dati è i campioni sò prutetti da un sistema di cuntrollu d'accessu sicuru. Quessi sensori monitoranu l'infurmazioni di temperatura è di livellu di liquidu in u serbatoiu d'azotu liquidu in tempu reale, è dunque u liquidu in u serbatoiu pò esse rifornitu automaticamente per creà e cundizioni di almacenamentu di campioni più sicure.


Data di publicazione: 26 di ferraghju 2024