L'Imperial College London (ICL) hè à l'avanguardia di l'investigazione scientifica è, per mezu di u Dipartimentu di Immunologia è Inflamazione è di u Dipartimentu di Scienze Cerebrali, a so ricerca si estende da a reumatologia è l'ematologia à a demenza, a malatia di Parkinson è u cancru di u cervellu. A gestione di una ricerca cusì diversa richiede strutture d'avanguardia, in particulare per u almacenamentu di campioni biologichi vitali. Neil Galloway Phillipps, Senior Lab Manager per i dui dipartimenti, hà ricunnisciutu a necessità di una suluzione di almacenamentu criogenicu più efficiente è sustenibile.
Bisogni ICL
1.Un sistema di almacenamentu di azotu liquidu consolidatu d'alta capacità
2.Cunsumu riduttu di azotu è costi operativi
3.Migliurata a sicurità di i campioni è a cunfurmità regulatoria
4.Accessu più sicuru è più efficiente per i circadori
5.Una suluzione sustenibile per sustene l'iniziative verdi
I sfidi
U Dipartimentu d'Immunologia di l'ICL era prima dipendente da 13 azoti liquidi statichi separati (LN)2) serbatoi per almacenà campioni di studii clinichi, cellule satellitari è culture cellulari primarie. Stu sistema frammentatu richiedeva assai tempu per esse mantinutu, richiedendu un monitoraghju è un riempimentu custanti.
«Riempie 13 serbatoi hà pigliatu assai tempu, è tene traccia di tuttu stava diventendu sempre più difficiule», hà spiegatu Neil. «Era una sfida logistica, è avemu bisognu di un modu più efficiente per gestisce u nostru almacenamentu».
U costu di mantenimentu di parechji serbatoi era un'altra preoccupazione. LN2U cunsumu era altu, cuntribuendu à l'aumentu di e spese operative. À u listessu tempu, l'impattu ambientale di e frequenti consegne d'azotu era in cuntrastu cù l'impegnu di u laburatoriu per a sustenibilità. "Avemu travagliatu per diversi premii di sustenibilità, è sapemu chì riduce u nostru usu d'azotu faria una grande differenza", hà nutatu Neil.
A sicurità è a cunfurmità eranu ancu priorità chjave. Cù parechji serbatoi spargugliati in diverse zone, u seguimentu di l'accessu è u mantenimentu di registri aggiornati era cumplessu. "Hè impurtante chì sapemu esattamente quale accede à i campioni, è chì tuttu sia almacenatu currettamente in cunfurmità cù i regulamenti di l'Autorità di i Tessuti Umani (HTA)", aghjunse Neil. "U nostru vechju sistema ùn hà micca facilitatu questu."
A suluzione
ICL avia digià una gamma d'attrezzature di Haier Biomedical - chì abbraccianu u almacenamentu à fretu, l'armarii di sicurezza biologica, i sistemi di CO2.2incubatori è centrifughe - sviluppendu a fiducia in e soluzioni di l'impresa.
Neil è a so squadra anu dunque cuntattatu Haier Biomedical per aiutà à affruntà sti novi sfidi, installendu u CryoBio 43 LN di grande capacità.2biobanca per cunsulidà tutti i 13 serbatoi statichi in un unicu sistema d'alta efficienza. A transizione hè stata senza intoppi, cù a squadra di Haier chì gestisce l'installazione è a furmazione di u persunale di u laburatoriu. U novu sistema hè statu inseritu in l'LN esistente2struttura cù solu picculi aghjustamenti. Cù u novu sistema in piazza, u almacenamentu è a gestione di i campioni sò diventati significativamente più efficienti. "Unu di i vantaghji inaspettati hè statu quantu spaziu avemu guadagnatu", hà nutatu Neil. "Cù tutti quelli vechji serbatoi rimossi, avà avemu più spaziu in u laburatoriu per altri equipaghji".
U cambiamentu à u almacenamentu in fase di vapore hà migliuratu sia a sicurezza sia a facilità d'usu. "Prima, ogni volta chì tiravamu fora un rack da un tank di fase liquida, gocciolava azotu, chì era sempre una preoccupazione di sicurezza. Avà, cù u almacenamentu in fase di vapore, hè assai più pulitu è più sicuru di trattà i campioni. U sistema d'accessu biometricu hà ancu rinfurzatu a sicurezza è a conformità perchè pudemu seguità precisamente quale accede à u sistema è quandu."
Neil è a so squadra anu trovu u sistema intuitivu da aduprà, cù u prugramma di furmazione di Haier chì li hà permessu d'integrà rapidamente l'utilizatori finali.
Una caratteristica inaspettata ma benvenuta hè stata a presenza di scalini retrattili automatizati, chì facilitanu l'accessu à u tank. "Cù i tank precedenti, i circadori spessu avianu da alzà l'uggetti à piena tensione. Ancu s'è u novu tank hè più altu, i scalini si aprenu cù a semplice pressione di un buttone, rendendu l'aghjunta o a rimuzione di campioni assai più faciule da gestisce", hà cummentatu Neil.
Cunservazione di campioni preziosi
I campioni cunservati in l'installazione criogenica di l'ICL sò preziosi per a ricerca cuntinua. "Certi di i campioni chì cunservemu sò cumpletamente insustituibili", hà dettu Neil.
"Parlemu di preparazioni di globuli bianchi da malatie rare, campioni di studii clinichi è altri materiali essenziali per a ricerca. Quessi campioni ùn sò micca solu usati in u laburatoriu; sò spartuti cù i cullaboratori in u mondu sanu, ciò chì rende a so integrità assolutamente cruciale. A viabilità di ste cellule hè tuttu. S'elle ùn sò micca almacenate currettamente, a ricerca ch'elle sustenenu puderia esse compromessa. Hè per quessa chì avemu bisognu di un almacenamentu à fretu assai affidabile di quale pudemu fidà ci. Cù u sistema Haier, avemu una cumpleta tranquillità. Pudemu verificà u prufilu di temperatura in ogni mumentu, è s'è no simu mai verificati, pudemu dimustrà cun fiducia chì tuttu hè statu almacenatu currettamente."
Migliurà a sustenibilità è l'efficienza di i costi
L'introduzione di a nova biobanca hà riduttu dramaticamente u cunsumu d'azotu liquidu di u laburatoriu, riducendulu dece volte. "Ognunu di questi vechji serbatoi cunteneva circa 125 litri, dunque cunsulidalli hà fattu una grande differenza", hà spiegatu Neil. "Avà usemu una frazione di l'azotu chì usemu prima, è questu hè una grande vittoria sia finanziariamente sia ambientalmente".
Cù menu cunsegne d'azotu necessarie, l'emissioni di carbone sò state ridutte, sustenendu l'ubbiettivi di sustenibilità di u laburatoriu. "Ùn si tratta micca solu di l'azotu stessu", aghjunse Neil. "Avè menu cunsegne significa menu camion nantu à a strada, è menu energia aduprata per pruduce l'azotu in primu locu". Sti miglioramenti sò stati cusì significativi chì Imperial hà ricevutu premii di sustenibilità sia da LEAF sia da My Green Lab in ricunniscenza di i so sforzi.
Cunclusione
A biobanca criogenica di Haier Biomedical hà trasfurmatu e capacità di almacenamentu di ICL, migliurendu l'efficienza, a sicurezza è a sustenibilità mentre riduce significativamente i costi. Cù una migliore conformità, una sicurezza di i campioni migliorata è un impattu ambientale riduttu, l'aghjurnamentu hè statu un successu strepitosu.
Risultati di u prugettu
1.LN2cunsumu riduttu di 90%, riducendu i costi è l'emissioni
2.Tracciamentu di campioni più efficiente è cunfurmità HTA
3.Conservazione in fase di vapore più sicura per i circadori
4.Capacità di almacenamentu aumentata in un unicu sistema
5.Riconoscimentu per mezu di premii di sustenibilità
Data di publicazione: 23 di ghjugnu di u 2025