Haier Biomedical hà recentemente furnitu un grande sistema di almacenamentu criogenicu per sustene a ricerca nantu à u mieloma multiplu à l'Istitutu Botnar per e Scienze Musculoscheletriche in Oxford. Questu istitutu hè u più grande centru d'Europa per u studiu di e cundizioni musculoscheletriche, cù strutture all'avanguardia è una squadra di 350 impiegati è studienti. L'installazione di almacenamentu criogenicu, chì face parte di sta infrastruttura, hà attrattu l'Oxford Centre for Translational Myeloma Research, cù l'obiettivu di centralizà i so campioni di tessuti.
Alan Bateman, un tecnicu senior, hà supervisatu l'estensione di l'installazione criogenica per accoglie u novu prughjettu. U Contenitore di Azotu Liquidu di Haier Biomedical - Serie Biobank YDD-1800-635 hè statu sceltu per a so vasta capacità di più di 94.000 criovial. L'installazione hè stata senza intoppi, cù Haier Biomedical chì hà gestitu tuttu, da a consegna à a garanzia di i protocolli di sicurezza.
"Tuttu hà funzionatu perfettamente dapoi ch'ellu hè statu messu in opera, da u riempimentu automaticu è u carusellu à a funzione di sbrinamentu cù un solu toccu. Impurtantemente, simu fiduciosi chì l'integrità di u campione hè guasi garantita, cù un monitoraghju senza sforzu 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7, via l'interfaccia utente touchscreen. Hè statu certamente un passu avanti rispetto à i vechji strumenti à buttone à i quali simu abituati. Ci hè ancu una megliu sicurezza, postu chì solu certe persone ponu cambià i parametri vitali - cum'è a velocità di riempimentu, u livellu è a temperatura - ciò chì significa chì a maiò parte di i circadori ponu accede solu à i campioni. Questu hè particularmente impurtante per aiutà ci à rispettà i requisiti stipulati da l'Autorità di i Tessuti Umani, l'autorità di regulazione indipendente di u Regnu Unitu per e donazioni di tessuti è organi umani."
A Serie Biobank offre funzioni avanzate cum'è u monitoraghju precisu, u miglioramentu di l'integrità di i campioni è u rispettu di e norme regulatorie. L'utilizatori apprezzanu a so interfaccia faciule d'utilizà è e funzioni di sicurezza, chì garantiscenu chì solu u persunale autorizatu possa accede à i parametri vitali. Inoltre, i picculi dettagli di cuncepimentu cum'è i rack di qualità è e maniglie ergonomiche migliuranu l'usabilità.
Malgradu u radduppiamentu di a capacità di almacenamentu, l'usu di l'azotu liquidu hè aumentatu solu marginalmente, mettendu in risaltu l'efficienza di u sistema. In generale, a squadra di u Centru di Ricerca di u Mieloma Traslazionale di Oxford hè incantata di u sistema, anticipendu un usu più largu al di là di u prugettu attuale.
Data di publicazione: 24 di maghju 2024