banner_di_pagina

Nutizie

Haier Biomedical offre un accessu miglioratu à u almacenamentu di LN2

Haier Biomedical, un capu in u sviluppu di l'attrezzatura di almacenamentu à bassa temperatura, hà lanciatu a serie CryoBio à collu largu, una nova generazione di cuntenitori d'azotu liquidu chì offre un accessu faciule è cunveniente à i campioni almacenati. Questa ultima aghjunta à a gamma CryoBio presenta ancu un sistema di monitoraghju intelligente è miglioratu chì garantisce chì i preziosi campioni biologichi sianu tenuti sicuri.

A nova serie CryoBio à collu largu di Haier Biomedical hè cuncipita per u almacenamentu criogenicu di plasma, tessuti cellulari è altri campioni biologichi in ospedali, laboratori, istituti di ricerca scientifica, centri di cuntrollu di e malatie, biobanche è altre strutture. U disignu di u collu largu permette à l'utilizatori di accede à tutte e pile di scaffali per rimuovere i campioni più facilmente, è e funzioni di doppia serratura è di doppiu cuntrollu assicuranu chì i campioni restanu prutetti. U disignu di u coperchio cuntene ancu una ventilazione integrata per riduce a furmazione di brina è ghiaccio. In più di e caratteristiche fisiche, u CryoBio à collu largu hè prutettu da un sistema di monitoraghju touchscreen chì furnisce informazioni di statu in tempu reale. U sistema beneficia ancu di a connettività IoT, chì permette l'accessu remotu è u scaricamentu di dati per un audit cumpletu è un monitoraghju di a conformità.

1 (2)

U lanciu di a serie CryoBio à collu largu hè cumplementatu da a dispunibilità di l'ultimi recipienti di furnimentu YDZ LN2, dispunibili in mudelli di 100 è 240 litri, chì sò u veiculu di furnimentu cunsigliatu per a gamma CryoBio. Quessi recipienti beneficianu di un design innovativu è autopressurizatu chì usa a pressione generata da a vaporizazione per scaricà LN2 in altri contenitori.

In u futuru, Haier Biomedical cuntinuerà à accelerà a ricerca è u sviluppu di tecnulugie chjave in biomedicina è cuntribuirà di più à a sicurezza di i campioni.


Data di publicazione: 15 di lugliu di u 2024