banner_di_pagina

Nutizie

Essenziale per l'approvvigionamentu di azotu liquidu in laburatoriu: Serbatoi di azotu liquidu autopressurizati

I serbatoi d'azotu liquidu autopressurizati sò essenziali per almacenà l'azotu liquidu in i laboratorii cintrali. Funzionanu utilizendu una piccula quantità di gas liquefattu in l'internu di u cuntainer per generà pressione, liberendu automaticamente u liquidu per rifornisce altri cuntainer.

Per esempiu, a Serie di Rifornimentu di Azotu Liquidu Shengjie offre l'ultime novità in cuntenitori di almacenamiento di azotu liquidu à bassa temperatura d'altu rendimentu. Quessi prudutti sò principalmente cuncipiti per l'utilizatori di laburatoriu è di l'industria chimica per l'almacenamiento di azotu liquidu o u rifornimentu automaticu.

Cù una struttura in acciaio inox, ponu suppurtà l'ambienti operativi i più difficiuli riducendu à tempu i tassi di perdita per evaporazione. Ogni pruduttu di sta serie hè dotatu di una valvula di rinfurzamentu, una valvula di drenaggiu, un manometru, una valvula di sicurezza è una valvula di sfiatu. Inoltre, tutti i mudelli sò dotati di quattru ruote universali mobili per una facile mobilità trà lochi diversi.

In più di rifornisce i serbatoi d'azotu liquidu, sti serbatoi d'azotu liquidu autopressurizati ponu ancu rifornisce si trà di elli. Per fà questu, preparate in anticipu strumenti cum'è chiavi inglesi. Prima di iniettà azotu liquidu, aprite a valvula di sfiatu, chjude a valvula di booster è a valvula di drenaggiu, è aspettate chì a lettura di u manometru scenda à zeru.

Dopu, apre a valvula di sfiatu di u serbatoiu chì richiede u rifornimentu, cunnette e duie valvole di scaricu cù un tubu di infusione è stringhjele cù una chiave inglese. Dopu, apre a valvula di rinfurzamentu di u serbatoiu di almacenamiento di azotu liquidu è osservate u manometru. Una volta chì u manometru supera i 0,05 MPa, pudete apre e duie valvole di scaricu per rifornisce u liquidu.

Hè impurtante di nutà chì quandu s'inietta azotu liquidu per a prima volta o dopu à longhi periodi di non usu, hè cunsigliatu d'iniettà prima 5L-20L d'azotu liquidu per rinfriscà u cuntainer (circa 20 minuti). Dopu chì u rivestimentu internu di u cuntainer si hè rinfriscatu, pudete iniettà formalmente l'azotu liquidu per evità una pressione eccessiva causata da temperature elevate di u rivestimentu internu, chì ponu purtà à un traboccu d'azotu liquidu è danni à e valvole di sicurezza.

Durante l'operazione, u persunale deve purtà equipaggiamenti di prutezzione adatti per impedisce ferite da spruzzi d'azotu liquidu. Quandu si carica azotu liquidu in serbatoi d'azotu liquidu autopressurizati, per ragioni di sicurezza, ùn devenu micca esse cumpletamente pieni, lascendu circa u 10% di u vulume geometricu di u cuntainer cum'è spaziu di fase gassosa.

Dopu avè finitu u rifornimentu di azotu liquidu, ùn chjude micca subitu a valvula di sfiatu è installate u dadu di bloccaggio per impedisce salti frequenti di a valvula di sicurezza per via di basse temperature è danni. Lasciate chì u serbatoiu sia fermu per almenu duie ore prima di chjude a valvula di sfiatu è installà u dadu di bloccaggio.


Data di publicazione: 02-04-2024