banner_di_pagina

Prodotti

Cuntenitore Biologicu Intelligente di Azotu Liquidu

breve descrizzione:

Hè adattatu per a crioconservazione di plasma, tessuti cellulari è diversi campioni biologichi in ospedali, laboratori, istituzioni di ricerca scientifica, centri di cuntrollu è prevenzione di e malatie, diverse biobanche è altre applicazioni relative à l'industria.


panoramica di u pruduttu

SPECIFICHE

Etichette di u produttu

Caratteristiche di u produttu

· Facile d'accessu
Cù u disignu di apertura cumpleta in cima di u pruduttu, è u disoperculu idraulicu, risparmia energia è hè più faciule per almacenà è rimuovere i campioni.

· Riduzione di a brina è di u congelamentu
A nova struttura di copertura è di scaricu interstrato pò minimizà efficacemente l'accumulazione di brina à u portu di scaricu.

· Sistema di Monitoraghju Intelligente novu di zecca
U so sistema hè cuncipitu cù l'ultima applicazione di monitoraghju intelligente è assuciatu à un modulu IoT chì pò cunnette si cù a piattaforma cloud di big data di Haier per ottene a trasmissione remota di dati. Integra trè schermi, cù accessu à l'allarme remotu via APP, e-mail, cù altre opzioni dispunibili.

· U più altu gradu di sicurezza
Doppia serratura per una doppia prutezzione, assicura una conservazione più sicura di i campioni. U filtru di azotu liquidu riduce efficacemente l'impurità chì prolonga a vita di serviziu di tutta a macchina.

·Design ergonomicu
Fabbricatu cù a so propria interfaccia USB è supporta l'esportazione di dati USB. A rota universale in fondu facilita u muvimentu. U pruduttu vene cun un frenu posteriore regulabile, hè cunveniente da riparà è stabilizà. Quandu l'alimentazione esterna hè spenta, l'unità pò ancu funziunà cù l'alimentazione à batteria.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Modellu Volume di LN2(L) Dimensioni Esterne (L*P*A)(mm) Pesu à vuotu (kg) Diametru Internu di u Collu (mm)
    CryoBio 11Z 200 1035*730*1190 209 610
    CryoBio 20Z 340 1170*910*1190 301.5 790
    CryoBio 34Z 550 1410*1100*1190 400 1000
    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu